Ali Bagheri - 2 New Track,s | New Version

دو آهنگ جدید و فوق العاده زیبای ( بعضی وقت ها , خیلی سخته ) با صدای علـی باقری با دو کیفیت

(پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید)

دو آهنگ جدید و فوق العاده زیبای ( بعضی وقت ها , خیلی سخته ) با صدای علـی باقری


لینک دانلود با کیفیت MP3/128

بعضی وقت ها

خیلی سخته


لینک دانلود با کیفیت OG64

بعضی وقت ها

خیلی سخته
نظرات 1 + ارسال نظر
رسول جمعه 8 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 14:31 http://www.needdownload.blogsky.com

سلام . سایت خیلی خوبی داری . اگه موافقی سایت من را با نام "Need Download - هر چه بخواهید هست" لینک کن و بعد از طریق ایمیل یا نظرات سایتم به من اطلاع بده تا تو را با هر نامی که خواستی لینک کنم . وبلاگ من : www.needdownload.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد